Vi vann !! :D<33333333333

Chaa bloggen!!
Som det står i överskriften så vann vi vår match idag mot Hargs BK ;)<33 fett nice match asso :D..... Hela jag var gega (stavning) jag ramla 1000 ggr xD förs när jag ramla blev det inten frispark men andra gången jag ramla som FAN då fick jag frispart..... Men även om jag ramla som FAN gick jag upp igen ;'')<33 ni förstår jag är stark :P hahah ;) Nää men ändå matchen var skit bra... Vi vann med 4-3 ;) jag gjorde 1mål ;) och det kom på krysset :D fett nice juhh <333 Alla sa att jag var SKIT bra idag :D:D (skryter inte xD)<333 *hihi* jag ramlade fett många ggr typ hela min vänstra lår är riven :( :P. Jag skulle göra nästan 2mål till men båda kom på stolpen :/ en med vänster o den andra med höger :D<33

Aja är iaf glad :D:D:D, pallar inte skriva mer// Lizz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0