Orientering

Chaa bloggen!!
I tisdags så hade vi origentering, fast tränade bara in för tävlingen på torsdag!! Jag o Stephanie var tsm (asso gruppen) men iaf, vi skulle leta efter nummer 2 tror jag, sen gick vi in i skogen o det var en orm som sligra precis brevid oss ;o iioooww säger jag bara!! Jag o Stephanie skrek såklart xD för vi blev jävliggt äcklade :S Men iaf.... Det var 4st som kom villse xD (säger inte vilka de kanske inte vill det) hahaha!! men iaf, Jag, Fatou o Johannes o några till fick gå o leta efter de xD De var borta i 1timme o 20min ;o och vi fick leta efter de i 1timme, vi hitta inte de :S vi skrek deras namn o allt men ingen hörde... Men men jag vet varf , för de var FAN utanför kartan ;o herreeguudd!! Men sen såg vi en tant i skogen, vi frågade henne om hon hade sätt några elever.....Då sa hon att hon hörde bara de. Jag frågade henne vart någonstans, hon sa 8KM ner ått ;o HERREEGGUDD!!!
Men iaf till slut hittade vi de, lr rätt sagt min lärare. Hoppas de intekmr bort på torsdagen :P<33


Pusshej// Liz

Kommentarer
Postat av: Diana

Bästa blogggen !!!!<333

2010-05-07 @ 21:30:09
Postat av: Anonym

fett dålig blogg för att fatou inte bloggar :S

2010-05-09 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0