Äntligen !!

Chaa bloggen !!
Det var fett länge sen jag bloggade här ;o dt var p.g.a att dt nte gick att logga in :s
Ber verkligen om ursäkt :-/

Men iaf, idag vaknade man 7.00 för jag skulle t kusses avslutning m Stefani o Fatou det regnade asss mkt xD fett nice ju :p<33 asso deras avslutning var typ tråkig -.-' , sen så var jag, Fatou o Stefani lite ute på regnet :) sen gick jag hem o sov 3h o 30min :D<33 haha fett nice... MEn iaf, lite senare har jag match den börjar 19.00 men vi ska samlas 18.00, för att uppvärma oss , snacka o sånt :D


Kyssar// Liz♥

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Haha, Aa, Jag vet de regnade as mycket. Jag vknade typ fem gånger av det.<3

2010-06-11 @ 22:29:35
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:

aa, Mysigt oxå<3

2010-06-12 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0