Stan o Träning !! ;)

Chaaaa bloggenn!!
Idag har man vaknat kl.09.00...... För skulle te stan mä Steffih o Fatou kl.12.00 :D Vi träffades vid torgent för några i klassen skulle sälja bakelser för att samla in pengar te klass kassan xD..... Så var det bara Marre o Danne som var där:S Steph o Jocke kom tydligen inte :S För de var sjuka?? Men iaf, fett kul jag hade mä err tjejor !! Tack för dagen!!:D:D<3333333333 Vi åt i donken gick runt lite, sen tog vi bilder i maren :D fett nice bilder asso ;)<33
Men iaf sen såg vi typ Charbel o hans kill kompisar, Charbel ''styla'' :P........ Sen skulle jag, Fatouh o Steffih in te ur&penn för att kolla in brillorna :P, sen när vi var på väg dit såg vi Charbel igen -.-', han kom te oss med en kill kompis o han bah te mig:
- Liz, Achraf (en kille i min gamla klass) gillar dig.
Sen jag bah:
- Aha kul för dig då !!
Sen gick jag,Fatou o Steffih in i ur&penn för att pröva brillor :D<33 vi gick runt o sånt...... Klockan blev typ 15.00, min pappa kom o hämta mig för hade träning 16.00........ Jag sa te Steffih o Fatou att vi kunde skjyssa de hem, men de vägrade -.-' jag tvinga de o de vägrade -.-'...... Till sist sprang de te busshålls platsen :S<33.

Men iaf de var min dag, snart ska vi grilla ;)<33// Liizih !!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0