Skönt !!

Chaa bloggen!!
Idah så har man inte haft en lång skoldag ;) de är fett skönt vi började 09.30-13.30 :D<33
Sen så var man lite efterskolan spela fotboll lite o sånt :D kulliitt :P Sen var jag tvungen att komma hem för hade träning 16.00. Träningen var kullitt typ. På lördag har vi match i Bårsta IP den börjar kl. 11.00. Nån som vill komma o titta på? (Vi möter Hargs BK) :P<33 så får ni gärna göra det xD. Men efter jag kom hem var jag fett ttrött, satt lite vid datorn sen så sov man ungefär 18.45 o jag vakna precic, typ 20.30 , man kan säga nästan 2timmar. Fett skönt juh xD<33




Ajaa ska dra in te vardags rummet o titta på en turkisk serie med familjen xD, Pusshejj// Liizz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0