Dagen ägde !! :D<33

Shhooooo!!
Idag ägde :D, första leksionen så fick v gå till olika klasser jag,Fatou,Steph o Steffi gick till 2orna. Sen hade vi rast. Efter vi gick in från rasten tittade vi på film, vi hade Anna-Karin eftersom Tove var på kurs. Aso filmerna var om USA o sånt. Sen var det lunch gott matt ;)<33. Sen hade vi lunch rast, efter lunch rasten så hade vi genom gång om orientering, sen delade hon upp oss i grupper. för vi själva skulle göra orientering. I den gruppen jag var i var det jag,Stefani,Marie,Albin o Andi. Vi hittade vårt ställe före än alla ;)<33. Men iaf sen gick alla te Torekäll berget, det var fett fint utsikt så typ hela klassen tog bilder tsm :)<33 fett nice de blev. Juste sen på rasten tog jag,Fatou,Stefani o Stephanie bilder. Kan bjuda på några bilder från rasten o Torekäll berget:

Bilder från rasten:










-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bilder från TB:














Det var några bilder iaf :D Puss hejj // Liizz<33


Kommentarer
Postat av: Moah♥

sv:

Nej du är alltid fiin<333

2010-04-21 @ 16:38:20
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/
Postat av: Moah♥

sv:

Men nej du är

Kyssar♥

2010-04-21 @ 18:15:25
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0