Bästavän gästbloggar ! <33

Hejsan :d ♥
sabina här.
gästbloggar för bästavännerna men aja
Hur mår nii ?
själv mår jag super :p
men aja,
nyss kom jag o liz från boda :D
asso först träffades vii typ kl 12 i blombacka,
sen satte vi oss en stund, sen börja vi gå mot saltskog,
men vi hade lite tråk, på vägen så vi gick förbli vege
så vi va lite utanför o lekte :')
så vi satt lite vid skateboardsrampen.
hade lite små kul :p
men sen blev kl tyo 12:45
o vi skulle lixom va i saltskog centrum 13.00 :o
så då började vi gå mot saltskog
vi gick förbi voda
så då va vi tvunga att stanna lite där oxå :p
men då blev kl typ halv 2
så då började vi fort gå till saltskog,
sen när vi va framme, gick vi till kiosken. köpte godis
& träffa två killar FÖR LIZ VILLE -.-'
men de hände typ ingenting. alla va tysta -,-
tino ringde mej :D
vi snacka lite  o så.
sen ringde lillasystermej
så vi snacka lite.
sen ringde mike mej
så vi snacka lite. han va i saltskog så jag sa till honom att kma :)
sen kom jenna och jenna. vi va lite med dom..
sen gick vi till boda, hade FEEEEEEEEETTT KUL!
haha omg . vi träffa adde . o adda bah till mej
- de e ju du !
jag bah:
- vadå  de e ju du ?
adde bah
- de e ju dum som strula med den där ....... (ASG! tänker nte säga vad han sa efter den där)
så då jag bah
- FUCK YOU!
adde börja skratta -.-'
men sen tittade vi på när dom spela bandy.
men typ kl 4  så gick vi fooooort hem till mej,
sen efter en stund gick vi tbx till boda. sen såg vi en liten boll.
Så vi sparka på den
sen kom några skitungar som va typ 5 år
dom fick damp på oss
dom börja jaga oss o slå oss.
men aja. sen körde  . jag , liz , två killar (?) , adde , anthony och en till kille fotboll xd
de va jag anthony , liz , adde mot resten.
men sen hade vi lite kul o så :dd
asso shit vad jag garva hela dagen .sen kl 18.00 gick vi typ hem
men iaf tack för dagen BEBIS o resten ♥
älskar er! ♥

// bästavännen Sabina ♥













Kommentarer
Postat av: lisa

sv; ja det var de

2010-04-20 @ 00:22:30
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0